woensdag 18 maart 2009

Eerste bericht

Dit is mijn eerste bericht op mijn blog Brocante roos.Ik ben absoluut niet handig met computers en het zal wel een poosje duren voordat ik het wat onder de knie krijg. Gelukkig is mijn man juist wel handig in dit soort dingen. Hij mag mij dus de eerst komende tijd helpen.Ik vind het ontzettend leuk om op Picasa rond te "dwalen" en raak ook vaak weer geïnspireerd door jullie foto's. Deze stoel staat op onze slaapkamer,ik heb 'm geverfd en opnieuw bekleed,ik had nog niet eerder een stoel bekleed.Ik ben blij met het resultaat, ik had gedacht dat het meer werk zou zijn, het is me erg meegevallen. De stof die erop zit is eigenlijk gordijnstof maar ach, dat kun je er niet aan zien, en erop zitten doen we toch niet , het stoeltje staat er ter decoratie.

1 opmerking:

  1. Wat prachtig die stoel, en de kopfoto is ook geweldig mooi, ik heb er een tijdje naar zitten kijken...;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie,kom je nog eens langs?
Lieve groet Marjan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails