zondag 10 mei 2009

De eethoek in de keuken

Aan deze tafel zitten we vaak, natuurlijk om te eten maar eigenlijk ook heel vaak met verjaardagen en andere visites, wij vinden dat gezelliger en intiemer dan wanneer we in de woonkamer zitten.
Hier weer de pot en sokkel uit eerdere berichten, ik heb 3 van deze potten en sokkels omdat ik ze zo mooi vind. Nu heb ik er een bloeiend vetplantje in.

Dit staat nu op tafel, het staat er al weer een tijdje dus eigenlijk is het weer tijd voor iets anders. De tijd van pioenrozen is aangebroken, daar ben ik heel blij om want het is één van mijn faforiete bloemen, dus zeer waarschijnlijk staat hier binnenkort een mooie vaas gevuld met roze pioenrozen.



Op het bovenste bordje staat hetzelfde bloeiende vetplantje als in de pot op sokkel. Ik heb om het potje een glanzend roze lint gevouwen en het daarna in een glazen vaasje gezet,zo zie je het lelijke plastic potje niet. Op het onderste bord heb ik een rozenslinger gedrappeert.Tussen de rozen zit een vogeltje verscholen, hij kijkt heel tevreden en heeft het ws erg naar z'n zin.


Zitten op een bedje van rozen, hmm, op en top romantiek!

6 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je een super gezellige keuken.......ik vind het ook intiemer om bij de grote tafel te zitten ,met een verjaardag zitten wij daar dus ook vaak.
    Je vazen zijn super en de etagere hartstikke leuk aangekleed , het vogeltje zit daar inderdaad heel tevreden te kijken.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit zeg!
    En ik vind die vazen op die sokkels ook super!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan, wat een sfeervolle plaatjes, kan me voorstellen dat je hier graag zit. Ik zit ook graag aan de eettafel, die bij mij half in de keuken en half in de kamer staat.
    Je vazen op de sokkels is helemaal mijn ding, prachtig. Maar ook je kroonluchter is super, ik ben gek op kroonluchters.
    Ik voel me helemaal thuis bij je.
    Fijne week en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top, top, top....ik geniet weer bij je hoor.
    Wat een prachtige rozenslinger.......
    En je lamp, ik spaar ze ook....en een glimp van je tuin, ach......het past zo bij me...
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n keuken, ziet er zo gezellig uit !
    kan me voorstellen dat je hier graag mag zitten.
    pioenrozen zijn bij mij ook favoriet, onze buurvrouw heeft een paar jaar gelden een pioenroos achter haar schuur gepoot omdat hij niet wilde bloeien, en nu achter de schuur begint hij dus wel hihi
    nu mag ik elk jaar de bloemen van deze pioen hebben (in de voortuin heeft ze ook prachtige, die ze zelf houd)
    nu zag ik bij " mijn" pioen al 5 dikke knoppen zitten, dus :-) dat word weer een mooi rose vaasje haha
    groetjes en een fijne week gewenst!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, gezellig zo.
    Wij zitten ook heel veel aan de eettafel.
    En die potten op sokkel blijven altijd leuk, ik moet er ook ergens een hebben.
    Toch maar eens zoeken.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie,kom je nog eens langs?
Lieve groet Marjan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails