zondag 31 januari 2010

nieuwe oude paspop

Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties die ik heb mogen ontvangen op mijn post over Jip. Het is erg fijn om te weten dat er zovelen van jullie met ons meeleven…….

Ik ben een weekje afwezig geweest omdat wij hier thuis ons verdriet een plekje proberen te geven. Inmiddels ben ik weer begonnen met bijlezen op jullie Blogs en zag tot mijn schrik dat er veel verdriet is. Ik ben al erg verdrietig door het overlijden van onze kat, hoe erg moet het dan zijn om een familie-lid te verliezen……mijn gedachten zijn bij hen die het nu zo zwaar hebben.

Het voelt niet goed om nu in deze post verder te gaan over materiële zaken. De paspop die ik noem in de titel komt zeer binnenkort wel langs…..

IMGP3851

6 opmerkingen:

  1. Er is inderdaad veel verdriet op de blogs op het ogenblik en ieder heeft recht op zijn eigen verdriet dus ook jullie om de kat hoor ook al is dat van een heel andere orde.
    Het is evengoed een gemis natuurlijk en een leeg plekje in huis. En je kan nu eenmaal geen appels met peren vergelijken.
    En naar je paspop ben ik evengoed wel nieuwsgierig maar ik begrijp dat dat wel weer komt. Je hebt gelijk...er zijn even andere dingen aan de orde.
    Toch een fijne week gewenst.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie Jip was zo bijzonder voor jou, vandaar dat ik ook schrijf op mijn blog: een kaarsje voor een ieder waarvan wij haar of zijn verdriet niet kennen toch! Dus ook lieve Marjan een kaarsje voor jou.

    liefs bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi,

    Fijn dat je ook mee een kaarsje opsteekt voor iedereen die het nodig heeft!!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat jij er ook bij stil staat en je kaarsje brandt. Ik heb hetzelfde hoor, zaterdag op zondag de post gemaakt voor desiree en yvonne en ik had vanmorgen nog ziets van, kan ik al wel weer over bloemen beginnen? Ik vind van wel, het leven gaat door en we moeten hoe moeilijk het soms ook is gewoon weer verder. Ik heb de draad vanochtend weer opgepakt en ben weer gaan posten. Ik zie je post graag een andere keer hoor, ik kom wel weer.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello my dear Marjan, Thank you so much for your comment! I'm very sorry for your little kitten!! Life is fragile and cruel!!
    Please do not be sad!!!
    Have a nice evening and all days:)))
    With love Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe maar rustig aan hoor. Jip was tenslotte ook een gezinslid en hoort er wat dat betreft ook net zo bij......en dan is dit een groot gemis met veel verdriet.
    Gaat het weer een beetje met de kinderen?
    Heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie,kom je nog eens langs?
Lieve groet Marjan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails