vrijdag 15 januari 2010

Tortelduifjes

IMGP3781 IMGP3783

Het valt niet mee om telkens weer iets anders te bedenken voor in deze vazen. Deze takkenbollen had ik tijdens kerst in kerstsfeer gehuld. ( zie een paar berichten terug). Ik vind het zonde om ze direct maar weer op te ruimen. Ik heb nog gedacht om deze bollen met bolletjes “aan te kleden” maar dat is maar zo even mooi.

                  IMGP3784 

Toen kwam ik op het idee om er vogeltjes in te zetten. Het zijn tortelduifjes geworden……

IMGP3789 IMGP3787

Onderin de bol ligt bolmos, daarop poedersneeuw en een parelsnoertje. Ik heb over de hele bol sneeuw gespoten voor een winters effect.

                  IMGP3785 

Om het “handvat” heb ik 2 linten samen gestrikt, want ja, zonder een romantisch tintje zijn mijn creaties niet compleet..ha ha…….

             IMGP3790

En zo staat het dus nu voor de keukenramen.

              IMGP3791

Ik heb op deze oorvaas ook zo’n bol gezet. Deze staat voor het woonkamerraam. Eén van de favoriete plekjes van onze kat Jip. Ik krijg bijna nooit de kans om een foto van hem te maken want dan is hij alweer vertrokken maar deze keer bleef hij languit liggen.

IMGP3795 IMGP3794

Of zouden het de vogeltjes zijn……heel soms ligt er zo’n vogeltje op de grond……zou hij dan…….

             IMGP3796

                    IMGP3792

Nog steeds een witte tuin als achtergrond, voor hoe lang nog? Ik begin nu ook genoeg te krijgen van deze sneeuw, het gaat er steeds viezer uitzien en alles wordt zo nat. Maar goed, dit is toch beter dan regen….

 

                            FIJN WEEKEND………..

8 opmerkingen:

  1. Ha leuk om Jip eens te ontmoeten. Ja ik denk dat ie zo af en toe even oefent met prooi jagen. Ach ja hij moet ook in vorm blijven natuurlijk voor je weet maar nooit.......
    Ik vind je bollen prachtig om heel lang van te genieten.
    Knuf voor Jip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ik weet dat poezen er aan likken . Zijn echte veertjes. En die vinden ze lekker. Mooi zo die vazen. Hier in de stad niks geen sneeuw meer. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan, wat een prachtige creaties, leuk om die bollen weer her te gebruiken en met de tortelduifjes ben jij alvast klaar voor Valentijnsdag hihi. Wat kijkt Jip met een paar onschuldige oogjes de wereld in haha die ligt echt te wachten totdat er een duifje wegvliegen wil.
    Fijn weekend.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello dear Marjan, your decorations in the window is very beautiful! Jip the cat is too cute:)))
    Have a nice evening and week-end
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer mooi gemaakt zeg. Ik denk trouwens dat Jip ligt te wachten tot duifjes wegvliegen.
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gek Marjan. Ik zie mezelf wel bij je volgers staan maar ken toch je blog niet terwijl hij zo mooi is!!
    Komt natuurlijk dat ik vergeten ben hem op mijn blog bij het rijtje te volgen blogs te zetten.
    Ga ik nu meteen doen zodat ik nooit meer wat van je mis.
    Ik zie zelfs dat jij net als ik in maart ook een jaar bezig ben.
    Kunnen we samen ons een-jarig bestaan vieren,haha.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Gonda

    p.s Ik vind je bollen erg mooi voor het raam en ik moet nog heel wat bij lezen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat heb je leuk gedaan met die bollen en die duifjes!!!

    stiekum moet ik wel lachen om die kat van je...

    fijn weekend!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gestyled zeg! Je kunt wel aan de slag als decorateur voor bruiloften! Of doe je dat stiekum al? Ik kijk volgende x even verder op je blog, ben nu met mijn labels bezig!

    Fijne week,
    Annemiek
    ps bedankt voor je bezoekje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie,kom je nog eens langs?
Lieve groet Marjan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails