dinsdag 11 januari 2011

Een klein beetje voorjaar……

Heeft de griep jullie ook al te pakken? Ikzelf ben nog op de been maar ben al wel een week aan huis gekluisterd omdat de kinderen om de beurt ziek zijn. "Nummer 3" heeft nu de bank in beslag genomen..... Omdat de nachten de laatste week ook vrij kort zijn voel ik me aardig brak. Het is tijd voor een beetje voorjaar (in huis)....
Ik ben even heel snel naar het tuincentrum geraced om bolletjes te halen....

          nieuwe camera 031

In deze soepterrine heb ik witte hyacinten gezet.

Ik vind de bolletjes in deze fase eigenlijk het mooist. Het ziet er zo fris uit……

         nieuwe camera 033

En waar laat ik de deksel?…nou, hier maar……….

                  nieuwe camera 036

Ze komen hier wel vaker voorbij, deze vogeltjes……..

Deze keer zit er één “verstopt” tussen de bolletjes…….



Laat het voorjaar maar komen.......

14 opmerkingen:

  1. Hè wat vervelend dat jullie geplaagd worden door de griep, vaak steekt de één de ander aan.
    Hier gelukkig nog geen grieppatienten.
    Wat heerlijk hè al die voorjaarsbloeiers, je heb er weer iets moois van gemaakt in de soepterrine en dat vogeltje heeft er een mooi plekje gevonden. Ik heb van die kleine duifjes die ik vaak gebruik, altijd mooi om een plekje op te vullen.
    Fijne avond en beterschap met je kinderen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marjan,
    Ik kom via via op je mooie blog terecht.
    Hoe mooi de voorjaarsbolletjes en het vogeltje erbij vind ik prachtig !
    Hoop dat je kinderen snel weer beter zijn !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap daar bij jullie, en die bolletjes heel mooi!!!

    Doe maar rustig aan, groetjes stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjan,

    Ze zijn idd prachtig!Ik vind ze ook op z'n mooist net voor ze open gaan!!Rara smaak hebben wij toch???

    Ik hoop dat iedereen snel weer beter is daar bij jullie! Sterkte!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk zijn je kinderen snel weer beter én wordt je zelf niet ziek. Lekker genieten nu met bolletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vervelend Marian! Vaak als er ééntje ziek word, kan je er op wachten, dat de rest van het gezin er ook niet aan ontkomt!
    Ik hoop dat de bolletjes, je een beetje opfleuren;-) Het staat erg leuk, ik heb ze in een soortgelijke schaal staan..heb alleen niet zo'n mooi vogeltje;-), zou ook niet veilig zijn met onze katten haha.

    Heel veel beterschap, ik hoop dat jullie er snel van af zijn!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie plaatjes zo met de soepterine en de hyacinten :-)
    Beterschap met de zieken,en hopelijk gaat het jou voorbij.
    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik hou ook erg van bolletjes die net met hun neusje uit de aarde piepen. ze staan trouwens erg mooi in de soepterrine. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh zeg krijg er lente kriebels van.........
    Nu maar hopen dat jij zelf de dans ontspringt.
    Beterschap met nr:3
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi combi hoor, hopelijk word je zelf niet ziek...sterkte ermee....groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, de bollen in de soepterrine. Sterkte met je zieke familielid.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marjan,
    hè wat vervelend dat jullie de griep hebben, hier gelukkig nog niets aan de hand hoewel ik om mij heen steeds meer griepsignalen krijg. Hoop dat jullie allemaal snel weer opknappen. Vind je bolletjes ook zo gezellig in de soepterrine en de vogeltjes zo lente-achtig. Nu maar hopen dat de zon weer snel gaat schijnen want deze regen is ook niets aan.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAT HEB JIJ EEN MOOIE SOEP TERRINE!!
    ZO MOOI GEVULD MET DIE LIEVE DUIF!! ( IK HEB OOK DIE DUIF)
    IK HOOP DAT IEDEREEN WEER BETER IS BIJ JOU!!

    LIEVE GROET,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie,kom je nog eens langs?
Lieve groet Marjan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails