maandag 6 juli 2009

mijn leeshoek

005 007

006 008

Hierboven een paar foto’s van mijn leeshoek, Vooral in de wintermaanden vind ik het heerlijk om hier te zitten en een mooi boek te lezen, op het moment zit ik hier maar weinig, er zijn zoveel andere dingen te doen. Het boek hierboven heb ik nieuw,mijn oog viel gelijk op de mooie omslag, nu maar hopen dat de inhoud ook net zo mooi is.

010 011

In de glazen potten heb ik gedroogde rozenknopjes gedaan,als de rozen op het tafeltje minder mooi worden ga ik die ook drogen, je kunt er zo leuk mee decoreren.

Ik wens iedereen een fijne en zonnige week( hier in het Noorden is het nog steeds heerlijk zomerweer)

12 opmerkingen:

  1. Wat een romantisch leeshoekje heb je daar zeg. Prachtig zo met dat stalraampje. Succes met je rozenknopjes, ik hoop dat het lukt om ze mooi te drogen. Leuke potten heb je, ik heb ze zelf ook. Bij mij zitten er knoopjes in en zwarte kerstslingers (is nog niemand opgevallen trouwens)
    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk hoekje! Ik zit zelf heel graag op mijn sofa, met mijn voeten ook en dan lekker languit, een mooi boek en genieten maar. Maar idd vaker in de wintermaanden hoor. Zomers is er zoveel anders te doen. Ja het weer is hier (Drenthe) ook nog steeds mooi, maar het wordt nu wel erg donker buiten!! en het rommelt een beetje heel in de verte.
    Hoop dat het morgen met de post rondbrengen nog droog is, lol.

    Groetjes...Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absoluut een fijne hoek om even lekker weg te duiken in een goed boek!
    De titel van het boek klinkt alvast heel leuk... :D
    Fijne avond! Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow jij zit echt op rozen zeg......bofferd.
    Wat een heerlijke hoek om een goed boek te lezen. De voorkant is alleen al mooi om hem te hebben......geniet ze.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit nodigt uit om te gaan zitten, wat een mooie oorfauteuil en sfeervol hoekje.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n "eigen" zithoekje !!!
    daar zit je bij winterdag vast hele pozen te genieten !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In deze gezellige leeshoek zou ik ook uren kunnen doorbrengen!
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En..? Is het een mooi verhaal? De kaft is idd heel sfeervol! Net als je leeshoek! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan me voorstellen dat je daar heerlijk kunt zitten. Nu dat boek nog, ik ken het niet.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk hoekje. Ik zou er zó gaan zitten. Mooie stoel met voetenbank hoor.
    Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Marjan, ik kwam een doos tegen met schoolboekjes e.d van mijn oudste zoon, die nu het huis uit is. En ook babytruitjes, oude knuffels. En die truitjes zo klein, want hij was nog geen 4 pond. Dat heeft wel even geduurd, voor ik het weer weg kon leggen. Maar er begint schot in te komen.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet het er hier gezellig uit, lekker zo'n leeshoekje met zo'n fijne fauteuil.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie,kom je nog eens langs?
Lieve groet Marjan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails