vrijdag 17 juli 2009

Servieskast

servieskast 008005

003004

Dit is de nieuwe servieskast (het is een oudje maar voor mij nieuw) Ik was al een tijdje op zoek en laatst kwam ik deze kast tegen. Ik ben “gevallen”voor de prachtige bloemornamentjes, het geeft de kast iets sierlijks.

Ik zet de deuren even open dan kun je even ongegeneerd rondkijken.

servieskast 014servieskast 015

servieskast 016 servieskast 009 servieskast 018

Zo her en der in de kast liggen heerlijk geurende dingetjes zoals zeepjes en geurzakjes.

servieskast 019

servieskast 021 servieskast 031

Bovenop de stapel van bordjes en stofjes end. liggen 2 kastknopjes die ik op de laatjes van de kast wilde maken maar de oude willen niet los, daarom liggen ze nu hier maar voor de sier.

servieskast 030 servieskast 012

Tegen de achterwand heb ik behang geplakt, het behang heeft een licht goudkleurige, glanzende achtergrond met daarop pastel kleurige bloemen.

servieskast 013

servieskast 033

Dit pakje servetten had ik nog liggen. Met wat kant,parels, zeep en een schelp heb ik dit gefröbelt.

Hier stond een oude grenen kast( zie een vorig post) die verhuist is naar de hal, de hal staat nu wel voller maar ik heb er wel meer kastruimte bijgekregen en daar heb ik nooit genoeg van, of zou ik te veel spullen hebben?! In ieder geval genoeg om de kast geregelt een nieuw “uiterlijk” te geven, daar kan ik me lekker in uitleven.

Fijn weekend…..

5 opmerkingen:

  1. mooi!! Zo'n rose besjeshart heb ik ook!! Heb ik ooit aan mijn moeder gegeven en nu hangt ie bi jmij in de hal mooi te zijn ♥♥
    EN te veel spullen??? NOOIT toch, lol.

    Fijn weekend met hoop ik zon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is het weer genieten bij je.......zo mijn smaak, of val ik in herhaling?
    En zie ik daar een prachtige rose hoed bovenop?
    De inhoud is in ieder geval om van te genieten, werkelijk een plaatje.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat we even ongegeneerd in je kast mochten kijken. Het is een plaatje hoor met al je mooie spulletjes bij elkaar.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij het woord servieskast ga ik al stijgeren, en als ik dan jouw kast zie met het prachtige servies.......smullen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjan ,
    leuk dat je wer even bij me was , ik had deze post van jou ook nog niet gezien , had vakantie en heb daardoor toch wel dingen gemist hoor.
    Je servieskast is prachtig om te zien , leuk ingericht ook .
    Had je hem nog geverfd of was ie al zo .......?
    In elk geval heel mooi in die lichte kleur , ik vind je zithoekje onder het stalraampje bij die glas in lood deur ook zo super gezellig ........heerlijke sfeer heb je in huis !
    tot een volgende keer , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reaktie,kom je nog eens langs?
Lieve groet Marjan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails